Kus koolitada 17 vabatahtlikku?


Ma olen päris mures oma tänaõhtuse koolituse pärast. Kuni mul oli kirjas kümmekond vabatahtlikku, mõtlesin, et mahume siia kontorisse kuidagi ära. Nüüd aga on mul kirjas 17 vabatahtlikku (ja see on hea!), kuid kui ma vaatan siin ruumis ringi, siis ma küll ei tea, kuhu nad mahutada.
Ning mul ei ole mingit eelarverida, mis võimaldaks mingi suurema ruumi kusagilt üürida. Pealegi on ilmselt hilja muuta ka asukohta. Lihtsalt igaüks ei pruugi oma maili enam lugeda.
Nii et pean lootma, et saame siin hakkama. Miskitmoodi.

1 Response so far

  1. 1

    Enda said,

    Probleemi lahendas elu. Kohal olid umbes pooled vabatahtlikud. Mahtusime ära, kuigi võib-olla polnud kõigil just kõige mugavam kõigile. Nii et – läks õnneks.

    Ja tänu neile paarile tuttavale, kes pakkusid mingeid toredaid lahendusi mulle välja 🙂


Comment RSS

Kommenteerimine on suletud.

