Terviseriiul?


Hetkel pole aega tegeleda muude asjadega kui kampaaniaga. Iseig paar koolitööd seisavad ja ma ei tea, mis nendest saab.

Aga kampaania liigub ja meil on toredad vabatahtlikud.

Üldiselt peab siiski tõdema, et ökokaupade valik poodides on üsna juhuslik, ka on nende paigutus riiulitel vahel päris kummaline. Kui mujale ei osata panna, siis pannakse nn. tervisetoodete hulka. Nende terviseriiulite valik on muidugi üks puder ja kapsad. See peaks olema riiul erivajadustega inimestele: neile, kes ei talu teatavaid komponente ja toitaineid. Ma olen nõus, et seal on sojatooted, gluteenivabad tooted, suhkruasendajatega tooted ja muu selline. Aga sinna on pandud ka hulk mahetooteid, millede koht peaks olema minu meelest riiulis teiste samatüüpi toodete seas. Mõned tooted on dubleeritud: on nii terviseriiulis kui ka teiste samalaadsete asjade seas.

Terviseriiuli nimetus on petlik ka tarbijale. Mul on mulje, et suur osa inimesi arvab, et sealt midagi ostes on see kindlasti talle kasulik. Väga väär arusaam. Enamikel sealleiduvatel toodetel pole tavatarbija korvi minu meelest üldse asja. Kuid inimesed ei loe etikette ning ei ole ka kursis, mis on mis. Ega poed selle teavitamisega eriti vaeva ei näe ka. Tarbija peab olema ise teadlik, mida ta ostab.

Tavaliselt väga ei ole küll.

