Mõistlik või mõttetu


Üle tüki aja pisteti mind taas telepurgi sisse. Seekord siis veidi rohkem, kui lihtsalt kiirelt läbijalutava tegelasena, vaid figureerin mitmes episoodis.
Mõistlik või mõttetu?

Esimene saade oli eetris ära. Sõnakomistused muidugi sees, mõned mõttekomistused ka. Pluss see, et suures osas on vähemalt minu jaoks tegu riäälitiga: ma tean küll üldteemat ja mingi väike jutt on stsenas kirjas, aga ma ei tea tegelikku olukorda kohapeal. Ning kui teada saan, siis on kohe võte ka, mitte, et kaks päeva kogun materjali ja siis lähen lahti seletama. Et ehk eriti algul üpris keeruline siiski. Mõtle, mida räägid ja kuidas räägid. Muidugi lõigatakse pärast ka, aga kui just seda lauset on vaja, millega ma olen koperdanud.. 
Ning ega väga palju duubleid minuga ei tehta. Kui jutuga ikka väga komistan või taustalt mingi heli sisse sõidab, aga muidu mitte. Väidetavalt pidi kõik hästi olema ja seepärast pole vaja. 

Lühidalt formaadist ka: panna inimesed veidi teistmoodi mõtlema, kui nad ehk harjunud on. Selge, et igaühel on omad harjumused ja vajadused ja soovid, kuid kui saab mõnegi vaataja-osaleja oma tavaraamidest välja, ongi kõik hästi 🙂

Sõbrad siiski kiitsid, et päris tubli. Ning mu suur apsakas jäi ka õnneks kenasti peitu.
Järgmisel laupäeval jälle!